Monday, November 30, 2009

Menunggu Di Pusat Servis Produa

Sementara berada di pusat servis sambil menunggu kereta abah kena servis aku buka laptop main game. Tetiba terfikir mau buat n3 untuk menghilangkan boring. Aku tak tau apa yang mau ditulis, tapi rasanya aku mau berkongsi sedikit pengalaman ku berada d pusat servis ini.
Rasa seronok juga menunggu di pusat servis ini. Tak la bosan sangat kerana tempat ini amat selesa bagi ku. Tempat menunggu yang berhawa dingin, kemudahan wi-fi turut disediakan. Selain itu kalau mau menonton tv, pusat servis ini juga disediakan tv yang mana tempat duduknya ada disediakan juga kusyen yang empuk..emmm..selesanya.
Pusat servis ini juga ada menyediakan surau untuk mereka yang ingin menunaikan solat, serta bilik air yang bersih. Inilah untungnya duduk di negara kita Malaysia ini.

Oh ya pusat servis ini adalah pusat servis Produa di Inanam, Kota kinabalu.

Apapun semua kemudahan ini menyebabkan aku rasa menunggu 1 jam tak la terasa sangat.

Aiman tak kisah..

Ini la aku..

3 comments:

Related Posts with Thumbnails

Mutiara Kata

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP